Pages

Feb 13, 2010

Vday's eve kikiki

Happy Chinese Year to all celebrating and of course, Happy Valentine's Day!

Saya akan meraikan Vday bersama keluarga kerana encik Fredy yg half cina itu meraikan CNY bersama keluarga dan kawan2 di Sarikei. Patut kah saya berasa sedih? Sudah tentu tidak, kegembiraan saya terletak di tangan saya sendiri. :D

On Valentine's eve (haha!), saya menjadi drebar kehormat kakak saya utk pergi berjumpa doktor di Lintas Square. Baik kan, kamu pun mau adik seperti saya bukan? Sesudah itu, saya merancang utk pergi ke Penampang utk 'survey survey' sesuatu, kakak saya lagi brilliant mencadangkan utk pergi ke Tjg Aru  pada pukul 12 tghari utk minum jus sedangkan YOYO berada di seberang jalan. Ya,sila ketuk kepala kakak saya skg. Terus saya pun menolak cadangan beliau dan saya tidak juga ke Penampang seperti yg dirancang. Sila teka saya kemana? Ya,kamu salah. Saya ke kingfisher utk mencuci kereta kerana badan kereta saya itu penuh dgn getah pokok-entah, dan kaler kereta saya itu kelihatan seperti black+ polka dot kechil. Supaya getah itu tidak melekat permanently,maka dicuci lah ia.

Jalan raya amat lenggang, saya sangat suka dan sungguh bersemangat mau pergi CP atau 1B. 'Ni ari mall buka sekejap seja la' kakak saya bilang. She's such a joy killer oh kan (biarpun apa dia cakap tu betul), oleh itu kami straight pulang ke rumah selepas mencuci kereta. Ok, itu lah cerita saya pada hari ni. 

Oh ada lagi, boleh ka saya mengadu pasal bunyi mercun yg bole membunuh org yg sakit lemah jantung dan menganggu tidur si bayi itu? So skg jgn persoalkan kenapa mercun itu di ban ok? Hmmpphh..Tapi saya masih boleh bersabar, dan saya maafkan mereka. (adeeeiiii)

Ok, have fun celebrating the days darlings! :)

1 comment:

Claire said...

:) hehehehe...sememangnya sangat betul iaitu kegembiraan adalah terletak dia tangan kita sendiri bukan tangan org lain..wakakaka

happy valentine's day mell. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...